Zasady gry w SJOELBAK

(BILARD HOLENDERSKI)

1. Do gry wykorzystujemy 30 krฤ…ลผkรณw oraz drewniany stรณล‚.

2. Odbywajฤ… siฤ™ dwie rundy kaลผdej gry.

3. Krฤ…ลผki ล›lizgamy po stole w stronฤ™ czterech bramek โ€“ zza drewnianego ograniczenia na koล„cu stoล‚u.

4. Kaลผda bramka jest punktowana โ€“ od 1 do 4.

5. Gdy nasz krฤ…ลผek wล›lizgnie siฤ™ do bramki โ€“ zdobywamy punkt.

6. Punkty sฤ… zaliczane jeล›li wiฤ™cej niลผ poล‚owa krฤ…ลผka znajduje siฤ™ za bramkฤ….

7. Zawodnik lub grupa zawodnikรณw ล›lizga wszystkie 30 krฤ…ลผkรณw do bramek.

8. Rozpoczynamy rundฤ™ drugฤ….

9. Zabieramy krฤ…ลผki z czฤ™ล›ci niepunktowanej stoล‚u, a te w bramkach zostawiamy.

10. ลšlizgamy pozostaล‚e krฤ…ลผki.

11. Podliczamy punkty. Uwaga: jeล›li jest sytuacja, gdy w kaลผdej bramce punktowej znajduje siฤ™ krฤ…ลผek โ€“ sumฤ™ punktรณw za te krฤ…ลผki mnoลผymy x2", stฤ…d warto nie ล›lizgaฤ‡ krฤ…ลผkรณw tylko do bramki czteropunktowej, ale graฤ‡, tak aby zdobyฤ‡ jak najwiฤ™cej krฤ…ลผkรณw we wszystkich bramkach.

 

Schemat podliczania punktรณw:

Bramka z 1 kropkฤ…: iloล›ฤ‡ krฤ…ลผkรณw w bramce x 1 punkt

Bramka z 2 kropkami: iloล›ฤ‡ krฤ…ลผkรณw w bramce x 2 punkty

Bramka z 3 kropkami: iloล›ฤ‡ krฤ…ลผkรณw w bramce x 3 punkty

Bramka z 4 kropkami: iloล›ฤ‡ krฤ…ลผkรณw w bramce x 4 punkty

 

Jeล›li w kaลผdej bramce mamy minimum 1 krฤ…ลผek, to sumฤ™ punktรณw ze wszystkich bramek, mnoลผymy x 2. W ten sposรณb otrzymujemy wynik danej rundy.

 

12.  Po podsumowaniu punktรณw - grฤ™ zaczyna druลผyna przeciwna.

13.  Po dwรณch rundach druลผyny przeciwnej, podsumowujemy kto wygraล‚ grฤ™.

14.  Iloล›ฤ‡ gier w meczu zaleลผy od ustaleล„ graczy โ€“ chฤ™ci oraz dostฤ™pnego czasu.

liga@bilardholenderski.pl

Kontakt

SJOELBAK INDOOR & OUTDOOR jest markฤ… grupy Nice Up Events

Polityka prywatnoล›ci

 +48 667 104 499

 +48 12 346 48 43

event@bilardholenderski.pl

Adres

Odwiedลบ nas